zondag 11 september 2016

Wandpaneel

Hebben jullie dat ook soms , dat als je wat moois ziet , er echt weg van bent maar dan toch nog twijfelt om het te kopen ?
Het overkwam mij enkele weken geleden.....
Ik surf graag naar mooie webshops en in augustus zag ik op de site van herberslifestyle.nl , een mooi wandpaneel .
Ik vond het onmiddellijk prachtig , maar tja zo duur.
Elke dag , bekeek ik het en dacht , hopelijk is het niet verkocht .
Hoe onnozel kan men doen, haha.
Natuurlijk had mijn man het ook door , en zei , als je het zo mooi vind , doe eens gek en koop het toch gewoon .
Wat een leuke man heb ik , hè!!


Afgelopen dinsdag werd het geleverd .
Ik ben super blij dat ik eens gek heb gedaan .




Super mooi vind ik het , de kleurencombi, de stijl , het plaatje klopt.

En morgen word de keuken helemaal afgewerkt, enkele panelen ontbraken nog ,en we zijn begonnen aan de restyle van onze binnendeuren in de keuken.
Word vervolgd.....

Fijne zondag nog,
Lieve groetjes ,
Christel

21 opmerkingen:

Marion van Wijk zei

Prachtig paneel Jilly. Ik hou van de kleuren in jou huis. Lekker licht ook. En je moet jezelf toch af en toe ook eens verwennen;-)

Groetjes van Marion

Easyliving zei

Wauw wat staat dat mooi bij je!
Helemaal eens,soms moet je niet te lang nadenken en het gewoon doen, durf te wedden dat je al niet meer denkt aan wat je hebt uitgegeven!!

Liefs dinka

Gerry zei

Soms moet je je jezelf gewoon even verwennen.
Het staat echt heel mooi.
Een supermooie keuze!

Liefs, Gerry

Het Moonhuis zei

Staat echt supermooi in jullie huis Christel, een echte eyecatcher!!

Liefs Monica

Room Seventeen zei

Wat een beauty!

Geraldine zei

Ik zou er ook voor gevallen zijn. Prachtig!

Hilgonda Mons zei

Wat lief van je man!
Het is een prachtig wandpaneel. En je hebt gelijk, het past heel goed in het plaatje.

Nu lekker van genieten.

Een fijne week gewenst.

Lieve groet, Hilgonda

Onder de rieten kap zei

Hij is inderdaad prachtig en past perfect bij je huis!
Liefs, Yvon

Anita r zei

Mooi paneel.
Staat heel mooi bij je spullen.
En ja soms moet je eens gek doen.

gr. Anita

It's me zei

Hij is echt zo gaaf !!!...echt superrrrr staat mooi hoor fijne week liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Een heel mooi wandpaneel, ik snap heel goed dat je hiervoor gevallen bent. Wat lief dat je man je stimuleerde om de aankoop te doen!

Liefs, Ingrid

Marieke Donkersloot zei

Wow,logisch dat je daar geen spijt van hebt! Prachtig! Lekker van genieten!

Anneke zei

Prachtig het paneel. Soms heb je even een klein duwtje nodig om het toch te kopen he? Maar je zou alleen maar spijt krijgen als het verkocht was. Het past zo in die heerlijke sfeer bij je.
Liefs Anneke

Marijke zei

Wat een prachtig wandpaneel en past helemaal in jullie huis en...
Of ik dat twijfel... te duur... hoop dat het nog niet is verkocht ken... JA heerlijk om te lezen dat ik niet de enigste ben die dat heeft.
Heerlijk dat jij een man hebt die je aankoop stimuleert!
En nu ja heerlijk genieten van je mooie aankoop!
Fijne dag,
groetjes van Marijke

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Erg mooi, het hoort er gewoon te staan hahahaha.....

Af en toe moet je gewoon eens ja zeggen tegen jezelf, je hebt een prachtige aankoop gedaan.

Fijne week en lieve groet,

Loes

Alie zei

Hij is helemaal top!!

van alles wat in huis en tuin. zei

Het staat supermooi! Daar kon je echt niet zonder hoor! Haha.
Heel verstandig dat je jezelf hebt verwend.....dat mag best eens!

groetjes Trijnie

Bibi zei

Supermooie smaak heb je! Ik wil mijn woonkamer ook herinrichten en ben toch wel op zoek naar een soortgelijke stijl. Prachtig wandbord ook!

annasblogeenjaarertussenuit.com zei

Mooi hoor. Net jullie blog ontdekt.

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Kan mij zo voorstellen dat dit niet uit je gedachte gaat. Geweldig, past precies in je interieur. Hier heb je vast heel veel plezier van, groetjes Pauline

Home is where the heart is zei

Gaaf paneel!! Goed van je man. Wist waarschijnlijk ook dat je er giga spijt van zou krijgen als je zag dat ie verkocht zou zijn. Geniet ervan.
Fijne zondag
lieve groet Brigitte

Er is een fout opgetreden in dit gadget