zondag 4 september 2016

Wat nieuwigheden...


Zoals ik vorige maand al beloofde , laat ik dan eindelijk vandaag de leuke dingen zien die ik kocht tijdens mijn uitstapjes in de vakantie.

Ik wou al héél lang een mooie waterkruik en laat ik daar nu net op vallen terwijl ik er niet naar zocht .
Verborgen in een donker hoekje en helemaal alleen , stond ze daar naar mij te roepen .
Alleen onderweg naar huis wist ik niet goed waar ik ze zou zetten , zo'n kanjer .
Ze is best wel groot.


Samen met manlief de krachten en ideeën gebundeld en een zuil in elkaar geflanst voor nog geen 19 euro aan mdf.
Ze staat prachtig in de tuinkamer .







Ook heb ik nog een bezoekje gebracht aan het Markthuys in Etten-Leur, wat een mooie winkel.
Wat een prachtige sfeer  .
Ik kocht daar prachtige kussens in een blauwe kleur , die héél mooi passen bij de bruin-taupeachtige banken.





Nu de herfst stilaan naderbij komt is het tijd om wat natuur naar binnen te halen , in de vorm van takken , dadeltakken, artisjok en berenklauw.
Hier wat sfeerplaatjes.


dadeltakken

mini berenklauw

dit is een tak van de pruikenboom 

hoe de artisjok stilaan verdroogd



Tijdens mijn bezoek aan het markthuys zag ik daar wat hangen ,dat ik zo mooi vond, het is steeds in mijn gedachten blijven hangen en laat ik nu net deze week wat hebben gekocht die er echt op lijkt .
Wat het is , is voor een volgende keer .....
Ik moet jullie toch in spanning houden hè!

Fijne avond nog,
Christel

23 opmerkingen:

Gea Loosman zei

Wauw wat een mooie waterkruik, en wat staat hij geweldig op de zuil.
Je nieuwe kussens zijn prachtig.
Mooie sfeerplaatjes!
Fijne avond.
Groejes Gea

Het Moonhuis zei

Mooie kruik, daar ga je veel plezier van hebben. Heerlijk al die herfsttakken, kunnen we weer fijn mee decoreren!

Liefs Monica

Hilgonda Mons zei

Wat een joekel van een waterkruik, echt prachtig. Kan mij voorstellen dat je even dacht waar moet ik die kwijt. Maar die komt prachtig tot zijn recht op de zuil.
En met de herfst in aantocht weer heerlijk decoreren met allerlei soorten takken.
Een fijne week gewenst!

Lieve groet, Hilgonda

Hilgonda Mons zei

Wat een joekel van een waterkruik, echt prachtig. Kan mij voorstellen dat je even dacht waar moet ik die kwijt. Maar die komt prachtig tot zijn recht op de zuil.
En met de herfst in aantocht weer heerlijk decoreren met allerlei soorten takken.
Een fijne week gewenst!

Lieve groet, Hilgonda

Anita r zei

Mooie kruik.
Zekere groot staat mooi op de zuil.
Zelf maken is zo leuk en goed koop ;-)
En wat een mooie kussens.
En weer heerlijk decoreren nu het herfst word.

gr. Anita

Nettie Sohier-dael zei

Wat mooi allemaal...mooie sfeerplaatjes....en de zuil wow mooi
Gr.Nettie

Nettie Sohier-dael zei

Wat mooi allemaal...mooie sfeerplaatjes....en de zuil wow mooi
Gr.Nettie

Room Seventeen zei

Wat een mooie kruik en zuil, het staat prachtig!

Geraldine zei

Een goede en goedkope oplossing voor de prachtige kruik.
Mooi, al die dadeltakken, ook bij ons thuis liggen ze volop.
Groet

Gerry zei

Wat een mooie zuil met kruik! Jullie zijn een mooi stel samen om het tot zo'n mooi geheel te maken.
Ook je kussen zijn prachtig.
Prachtige sfeerfoto's!
Geniet ervan!

Liefs, Gerry

De Meidenmuts zei

Prachtige kruik...lekker groot!
Groetjes Anita

Anoniem zei

Wat een enorme jruik en hij staat prachtig o zuil! Je boft enorm met zo'n handige man. Gezellige post weer Christel.

Groetjes van Marion

Judith zei

Als je het doet, doe het dan goed niet dan?! Ik vind zo'n supergrote kruik dan ook meteen een statement: Ik hou d'r van (daarom staat er hier ook zo'n XXL geval hihi). Wat heb je toch weer veel gezellige foto's geplaatst van je sfeervolle huis... Ik heb genoten van je blogpost!

lia zei

Prachtige kruik heb je gekocht, en die staat daar echt op zijn plek.

It's me zei

Wat een prachtige kruik zeg......heel mooi.....liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige kruik en op de zuil komt ie super mooi uit. Wat heb je toch een sfeervol huis, Christel!

Liefs, Ingrid

Sonja- Sezoentje zei

Wat is de kruik mooi en ze heeft een prachtige plek.
Het is toch altijd heerlijk genieten van al je prachtige sfeerfoto's.
Liefs, Sonja

Mirjam zei

Die kruik is echt geweldig mooi en de zuil waar hij op staat is super. Wat heerlijk dat dat dan zomaar snel even gemaakt kan worden bij jullie. Staat geweldig zo.
De kussens die je kocht vind ik ook heel erg mooi en dan al die vaasjes met takken en zo. Wat een geweldig mooi sfeertje alweer bij je...
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

What's in a day zei

Wat een leuk idee om de zuil van mdf te maken, hij is prachtig geworden!
De Artisjok is prachtig, zo grappig om die paarse bloei te zien, maar nu droogt hij mooi in!
Heerlijk om nu langzamerhand aan de herfst Deco te beginnen!!!

Lieve groetjes Eefie

Inge R. zei

super mooie sfeer foto,s! ik heb ook een kruik gekocht, ben er ook heel blij mee:)
die zuil ...dat hebben jullie mooi gefikst zeg!
geniet van al je mooie spul

grtjs, Inge R

Brenda Schneider zei

Super mooie kruik heb je gekocht.
Hij komt ook zo mooi uit op de zuil.
Mooie sfeer.
Groetjes Brenda

Brenda Schneider zei

Super mooie kruik heb je gekocht.
Hij komt ook zo mooi uit op de zuil.
Mooie sfeer.
Groetjes Brenda

Bonjade zei

Wat een mooie grootse kruik zeg!
En een tak van de pruikenboom.....bijzonder. Nog nooit eerder gezien.
Ben wel benieuwd hoor wat je nog meer hebt gekocht.

Fijne avond

LIefs

Er is een fout opgetreden in dit gadget