dinsdag 25 oktober 2016

Leuke momenten

Wat vliegt de tijd snel hè , ja , een cliché maar het is echt wel zo .
Vooral als je leuke momenten beleeft .
En die leuke dingen wil ik dan ook graag met jullie delen .

Mijn laatste post dateert van in september toen ik het wandpaneel kocht , ondertussen zijn er weer wat nieuwere of moet ik zeggen , wat oude spullen bijgekomen.

Ik was namelijk op de open-huis-sfeerdag van Carola , van de webshop landelijkensoberwonen.nl , ik wou daar absoluut eens naar toe. Ik heb van haar al wat mooie dingen en was echt benieuwd dit allemaal eens in het echt te zien.
Dit alles in een huis waar alles in de sobere landelijke stijl is , ik heb mijn ogen uitgekeken .
En met een volle koffer naar huis , letterlijk dus .
Ik nam er twee prachtige oude chinese deuren mee , ze wogen een ton en waren ietsje te groot voor manliefs auto ( ik had het voorgevoel dat mijn kleine auto niet volstond ;)) , maar we zijn thuis geraakt .
Ze zijn super mooi , het hout past zo mooi bij de muren , hier ben ik echt héél blij mee!!







Ze stonden hier net een week , toen ik werd gevraagd om mee te werken aan een binnenkijker , voor de woonbijlage van"Het Laatste Nieuws". Wat dacht je , ik danste van blijdschap , wauw, gekozen worden , wat voelde ik mij vereerd .
Hoe dit kwam , ik had al eens meegewerkt aan een artikel over Belgische woonblogs , toen werd er gevraagd wat foto's te mailen om een beeld te hebben van de stijl , op basis van die foto's werden ze nieuwsgierig .







Die shoot is vorige week gebeurd , wat een ervaring , je huis zien door de ogen van een fotograaf .


Een ontzettend leuke ervaring , samen met Jilly , een leuke reporter , een super goede fotograaf en tonnen kaarsjes .
Een duizendtal foto's en een paar filmpjes....
Dit staat binnenkort dus in de krant , drie bladzijden vol , op 12 november .
Ik ben dan ook super benieuwd .


Ik geniet ondertussen nog wat van mijn huisje en begin al wat plannen te smeden voor volgend jaar ,
als het in je hoofd begint te zitten , tja , dan zit het binnenkort ook weer in mijn vingers .

Fijne avond,
Christel

17 opmerkingen:

Roelie Steinmann zei

Wat bijzonder om mee te maken. Je hebt ook echt een heel sfeervol en mooi huis. En de deuren, die zijn geweldig mooi

groetjes Roelie

Marieke Donkersloot zei

Ik had je deuren al gezien op instagram maar wat een plaatjes zeg!

Lijkt me ook enorm spannend zo'n reportage maar het eindresultaat zal er zeker mogen zijn, daar ben ik niet bang voor!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Geniet lekker van je nieuwe (oude ) spullen!

Liefs Marieke
(rustiekbijmariek)

Gea Loosman zei

Mooie deuren heb je daar tegen de muur staan.
En hartstikke leuk om gevraagd te worden voor de reportage, daar mag je trots op zijn.
Ben heel benieuwd hoe het is geworden.
Laat je het zien?
Groetjes Gea

Coby Breitner zei

Ohh jammer dat ik deze keer niet kon gaan naar Carola, het is nl niet ver van mijn huis en dat had ik je gezien. Wat is het daar mooi he. Maar goed jouw huis is ook prachtig en waard om in een blad te komen. Nog even spannend afwachten tot 12 november.
Ben benieuwd naar je nieuwe plannen, de deuren staan in ieder geval prachtig.
Fijne dag en groetjes Coby

Home and Lifestyle zei

Ik hoop dat je hier straks nog iets van de reportage kunt laten zien, want ik ben uiteraard erg benieuwd. Maar mooi wordt het zeker. De deuren zijn heel erg mooi!

Liefs, Ingrid

Landelijk en Sober Wonen zei

Ohh ik zie je blog nu pas! Wat staan de deuren prachtig!! Ik vond het het heel leuk dat je er was! Van zover hier naar toe komen rijden, ik vond het een eer dat je hier was! Leuk dat de deuren ook te zien zijn in je reportage.

Groetjes Carola

Brenda Schneider zei

De deuren zijn echt prachtig, de kleuren komen zo mooi terug in je interieur.
Wat leuk zo een foto shoot reportage, ik ben benieuwd na het resultaat, laat je het zien in je blog?
Groetjes Brenda

Brenda Schneider zei

De deuren zijn echt prachtig, de kleuren komen zo mooi terug in je interieur.
Wat leuk zo een foto shoot reportage, ik ben benieuwd na het resultaat, laat je het zien in je blog?
Groetjes Brenda

Bonjade zei

Oh je bent bekend! ;) Geweldig! Maar ja....logisch....zo sfeervol. Ben benieuwd naar het artikel.

En je deuren.....ze zijn echt geweldig, die patina......Top.

Fijne dag en geniet van je roem ;)

Liefs

Marry Langwerden zei

Oooohhh... wat geweldig die deuren! Ze staan ook zo mooi in jouw interieur. En wat leuk zeg, die reportage. Kan me voorstellen dat het een leuke ervaring was; wij maakten hetzelfde mee voor de WLS. Ik denk niet dat we in Nederland jouw reportage kunnen bekijken dus laat je de foto's zien? Ben zeer benieuwd.

groetjes Marry

Thuis bij Tjits zei

Prachtige deuren! Ik ben zo benieuwd hoe de reportage geworden, maar we mogen vast wel een glimp opvangen via je blog of IG:)

Liefs, Tjits

It's me zei

Wat leuk !!!...en die deuren zijn echt zo gaaaaaaafffffff....liefs Ria x❤️

Home fourteen zei

Jaloers, wat een gave deuren!!
Superleuk, die reportage!!
Geniet er maar lekker van!!
Groetjes Jac..........

Anneke zei

Wauw wät een geweldige deuren. Wat staan ze mooi bij je. Dat is het ritje meer dan waard geweest. En wat een eer zo'n reportage ik ben er echt benieuwd naar.
Liefs Anneke

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat prachtig die verweerde deuren. erg sfeervol en ik hou gewoon zelf ook heel erg van onbewerkt hout. Leuk zo,n foto shoot en dan mag je ook best wel een beetje trots zijn op jezelf, op je huis en ervan genieten. We kijken natuurlijk straks ook uit naar het artikel, spannend, groet Pauline

Secondhand & Sober zei

de deuren zijn echt heel gaaf!! Ik snap het helemaal dat die mee naar huis moesten :)
ook echt gaaf zo'n fotoshoot! die krant zal voor altijd bewaard worden denk ik !

Liefs
Mandy

Lianne zei

Wauw wat gaaf zeg. Lijkt me ook geweldig om een fotograaf in huis te hebben. De deuren zijn ook echt prachtig. Daar ben ik wel een beetje jaloers op. Ik heb namelijk een salontafel waar die deuren echt perfect bijpassen. Wie weet kom ik ook ooit wel 2 van die mooie deuren tegen. Maar complimenten voor jouw inrichting hoor. heel erg mooi.

Er is een fout opgetreden in dit gadget