zondag 27 november 2016

De fotoreportage

Misschien wisten jullie het nog niet ;-)) ,  ons huis "Garcya's Place" heeft in de krant gestaan .
















De ochtend van 12 november kreeg ik 's ochtends vroeg al een reactie dat de foto's zo mooi waren ,
Ik wou dit, als de bliksem, zo snel mogelijk zelf bekijken en stond al van voor de zeven in de krantenwinkel, inderdaad , wat mooi , de lichtinval, de sfeer , de vele kaarsjes ....
De fotograaf heeft het allemaal prachtig naar voor gebracht .
Dank je wel , Eddy , voor het fantastisch werk!
Ook Björn , van Het Laatste Nieuws , voor de leuke tekst .( die vele van jullie niet kunnen lezen , ik krijg het artikel niet op het blog ) iemand tips?


Laat ik jullie dan niet in spanning houden , hier zijn enkele foto's....



















Je mag wel zeggen dat ik supertrots ben op deze reportage , ik krijg van mensen nog steeds complimentjes , ik voel me dan eventjes een ster , haha.
Bij het artikel zat ook een filmpje bij , als jullie nieuwsgierig zijn .....
Klik hier voor filmpje

Een mooie wens kwam uit , nu hopen op een volgende , eens met ons huis in mijn favoriete woonblad staan:) , wie weet , als je kijkt stond er reclame van het woonblad onder het artikel , zou dit een teken zijn .....

Fijne avond,
Christel




6 opmerkingen:

Marry Langwerden zei

Prachtig! Maar natuurlijk moet jouw huis in de WLS staan!! Gewoon een paar van die mooie foto's mailen naar Tinneke Vos (hoofdredactrice) en het komt helemaal in orde. Weet ik zeker!

groetjes Marry

Jeanet Andreas zei

Wat een prachtig huis heb je Christel! Mag je trots op zijn.
Wat het redactioneel stuk betreft: bij ons in NL heb je een site wat dekrantvantoen heet. Daar kun je een willekeurige krant vanaf gisteren tot een jaar terug lezen. Misschien heeft België ook zoiets?

Groetjes,

Jeanet

Marjan zei

Wat een leuke reportage.
Mag je zeker trots op zijn.
Geniet lekker van je beroemd zijn... ;) mag hoor

liefs, Marjan

Secondhand & Sober zei

Natuurlijk al op instagram voorbij zien komen; maar nogmaals ze zijn prachtig !!
Mag je inderdaad heel trots op zijn :)

Geniet er van.

Liefs,
mandy

Gea Loosman zei

Prachtige reportage, en wat woon je mooi!
Groetjes Gea

Marijke zei

Wat leuk, je hebt ook zo mooi en gezellig ingericht thuis! Echt geweldig om de waardering door deze reportage te krijgen! En weet je wat nu het fijnste is? Ja mag er iedere dag van genieten.
Fijne dag,
groetjes van Marijke

Er is een fout opgetreden in dit gadget