woensdag 7 december 2016

Kerstballen

Zowel op Facebook , als op instagram zie de mooie roestige draad kerstballen van Hoffz voorbijkomen .

foto: Inge , my choice

En zoals jullie ook wel weten zijn deze best prijzig maar ohh, zo mooi !
Voeg daarbij dat half Nederland ze prachtig vind en je vind ze...... nergens meer ...
Niet getreurd , ik vond bij Blokker België enige weken geleden , draadballen in een prachtig glinsterende  kleur :)) en op de koop toe voor een heel gunstig prijsje.




In mijn achterhoofd zag ik ze al in een ander jasje , namelijk het hoffzachtige jasje .
Ze kregen een lekker badje en wonen nu in mijn trog samen met de andere ballen ....

Eerst donkerbruine verf gemengd met zand , daarna sponsen met twee lagen oranje en laten afdruipen
en klaar is kees !
.





Ik kan ze ook vullen met mos en zelfs na de feestdagen gewoon laten liggen , zonder de bling-bling ogen ze nog steeds stoer en tijdloos.


Dit is voorlopig de laatste post voor de kerstdagen , ik wens jullie daarbij , heerlijke en gezellige dagen en veel plezier met het stylen van jullie huizen in een mooie kerstsfeer !
Ik heb ook mijn best al gedaan ,hihi


Lieve groetjes en tot binnenkort,
Christel














9 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Christel, wat een mooi kerstsfeertje, ik hou ook erg van die eenvoud, verweerd hout en gewoon natuurlijke materialen. Wat een mooie vondst bij Blokker. Wij wonen in een voormalige bakkerij, en ik combineer het gewoon met wat bakkersmateriaal in een oud kastje. Ook weer erg leuk. Die schaal zo vol open en gesloten ballen is een mooie combinatie. Zo haal je de kerst wel binnen, het zijn mooie inspiratie foto's, groetjes met de voorpret van de kerst.

groetjes Pauline

Home and Lifestyle zei

Deze ballen van Blokker zijn net zo leuk maar wel veel goedkoper...dat heb je dus slim gedaan.

Ik wens jou ook alvast hele fijne feestdagen toe! Liefs, Ingrid

Marion van Wijk zei

Wat een goed idee zeg van die Blokker ballen. Ze zien er super uit! Je huis is weer een plaatje zo in kerstsfeer!
Groetjes van Marion

It's me zei

❤️❤️❤️

Marjan zei

Dat heb je heel goed gedaan. De uitstraling van Hoffz ballen maar dan een stuk goedkoper. Daar houden we allemaal natuurlijk van.

Ik wens jou en je gezin een heerlijke feestelijke decembermaand.
Geniet van elkaar......

liefs, Marjan

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat is mooi gelukt zeg! Ik heb je manier gelijk opgeschreven want ik wil wat belletjes roestig hebben! Ik had hier ook even bij de Blokker gekeken maar die heeft blijkbaar toch een ander assortiment dan in België!
Ik wens je een fijne decembermaand toe....zie vast nog wel iets op IG verschijnen?

groetjes Trijnie

Marijke zei

Mooier dan de Hoffz en helemaal mijn ding roest!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Gea Loosman zei

Je hebt je stoere ballen goed bewerkt, en ja, ze kunnen gewoon blijven liggen.
Fijne feestdagen.
Groetjes Gea

Michelle Philips zei

Mooi gedaan die kerstballen, kijk met knutselen krijg je ook mooie spullen en voor een goedkopere prijs! Mooie sfeer bij jou.

Fijn feestdagen
Michelle
xxx

Er is een fout opgetreden in dit gadget