maandag 2 januari 2017

Bij Hansje en zijn grietje

Zo, we zijn vandaag maandag 2 januari en hier zit ik (Jilly) weer voor de computer na ongeveer een dik jaar niets van mij te laten horen, wel met een klein beetje een primeur!
Want 2017 word het jaar dat hans en ik gaan samen wonen!

Maar eerst:
Wensen wij (Christel & Jilly) jullie een gelukkig nieuwjaar.
Een gezellig en een gezond jaar.
En vooral dat we vaak ons zin mogen doen in ons interieur 

Dus, samenwonen wordt het dit jaar....misschien hebben er sommige al iets gezien op mijn persoonlijke Instagram. We zijn op dit moment bezig aan de afwerking. Het interessantere gedeelte van het project.
Om ons wat centjes te besparen proberen we veel zelf te doen, gelukkig is mijn mannetje handig ;-)





 Hier ziet u het bewijs, mijne handyman! Die persoon met haar bril, ben ik dus....had al verschijnsels van schuurzotheid. Hij was niet de enige dat werkte hé, ik heb ook nog iets gedaan.



Mijne nieuwe beste vriend (schuursysteem met afzuiging) heel handig als je een vrouw bent met veel spieren, wat ik dus niet heb.
Kon bijna mijn armen niet meer bewegen.
Nu zijn we weer een stap verder, de muren retoucheren en plakwerk herstellen zodat we daarna er een primer kunnen tegen aan kletsen.
Weer iets dat ik doe.

allemaal beschadigd plakwerk

Ze zijn ook voor mijne nieuwjaar onze tegels rond het bad komen afwerken.

Wij zijn alvast super blij met het resultaat. Jullie moeten weten dat het niet gemakkelijk was deze kiezen. Ik wist wat ik graag zag maar ik wist niet wat hans graag zag. Ik wist wel wat hij niet graag zag en dat is al iets om mee te starten.



Voila ik ga mij nu in de zetel zetten, heb net alle plakkerij van me afgewassen en zit hier met een tas thee (heb een verkoudheid) te typen.

Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden, tot de volgende keer 
ps: De titel is eigenlijk om ons huisje grappig voor te stellen en omdat ik er een "#" van gemaakt heb.
Het leven mag wel komisch voorgesteld worden vind ik.

Liefs Jilly

10 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hoi Jilly, een spannend jaar en ook weer heel leuk als je gaat samenwonen, plannen maken en klussen. Ziet er in ieder geval al veelbelovend uit, dus ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Een liefdevol en gezond 2017, groet Pauline ps. ook wij zijn met de badkamer bezig, het is in de laatste fase, volgende week de kranen ophangen enz. pffff. kan ik na bijna een jaar weer douchen.

Adeux zei

Welkom terug Jilly. Een goed 2017 gewenst met het goede voornemen: blijven posten! 😀 Groeten van een trouwe volgster, Annemarie

Home is where the heart is zei

Nou kom maar op met je posten EN j foto's!! Proficiat en de beste wensen voor 2017

lieve groet Brigitte
Doe je je moeder de groetjes van me?

Gea Loosman zei

De foto's van jullie Hans en Grietje huisje zien er veelbelovend uit.
Dus we verwachten vanaf nu wel zo nu en dan een update!
Alvast heel veel geluk in jullie nieuwe huis, en voor het nieuwe jaar.
Groetjes Gea

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat jij het schrijven weer hebt opgepakt. Dat worden dus weer mooie posten over hoe jullie het huis aan het opknappen zijn. Ik verheug mij er al op!

Liefs, Ingrid

Marieke Donkersloot zei

Hoi!

Allereerst de beste wensen! Wat leuk dat je gaat samenwonen. Een drukke maar ook leuke tijd met al dat klussen en inrichten! Maar dat gaat vast heel mooi worden!

Groetjes Marieke
(rustiekbijmariek ook op IG)

It's me zei

Wat leuk samenwonen.....spannend hoor...op een heel mooi liefdevol jaar...ook voor je moeder liefs Ria x ❤️❤️❤️

van alles wat in huis en tuin. zei

Ha Jilly....wat leuk om weer wat van je te lezen! Gefeliciteerd met je Hans en Grietje-huisje. Zo te zien wordt er hard gewerkt door jullie : je zult de komende tijd wel wat te vertellen hebben en heel veel op IG laten zien van al die leuke dingen die op je pad komen!
Geniet er van want je eerste huis is heel bijzonder!!

groetjes Trijnie
(p.s gaat je moeder zich nu vervelen?)

Nettie Sohier-dael zei

Wat leuk om je weer te horen en je te volgen..kom maar op met je nieuwe berichten geniet van je nieuwe huis veel klus plezier ��
Gr.Nettie..

Nettie Sohier-dael zei

Wat leuk om je weer te horen en je te volgen..kom maar op met je nieuwe berichten geniet van je nieuwe huis veel klus plezier ��
Gr.Nettie..

Er is een fout opgetreden in dit gadget