vrijdag 24 februari 2017

Met de deur in huis!

#bijhansjeenzijngrietje


Zo, ik ga het direct zeggen, ik ben nog steeds aan 't schilderen MAAAAAAAAAR......
ik moet enkel nog onze berging schilderen.
Dus waarschijnlijk zal het bijna klaar zijn voor ik dit bericht post.

Ik ga eerlijk toegeven dat ik echt een rotweek achter de rug heb gehad. Al dat schilderen, het steekt echt tegen! Ik voelde me zo moe, Hans weg voor zijn werk en ik miste echt een knuffel. Ja, soms voel ik mij ook eens slecht.
Maar bon, genoeg met zagen ....

Want heb een paar positieve dingen op het einde van deze week ( het is vrijdag, terwijl ik dit schrijf!!)
1) Ik had wat vroeger gedaan met werken!
2) Hans komt straks thuis ,yeahhh!!
3) MIJN BINNENDEUREN ZIJN GEPLAATST  :-D


Jullie moet weten dat mijn vriend voor het moderne is, dus ook hier weer hebben wij gekozen voor een mix van de twee stijlen.



Gewoon een strakke witte deur, zonder tierlantijntjes, tijdloos en modern.
Maar ik wou heel graag mat zwarte klinken, iets stoer. Een detail dat opvalt voor de gene dat het wilt zien maar niet opvalt voor de gene dat nooit iets zien ;-)
Als ons huis wat meer afgewerkt zal zijn zou het mooi tot zijn recht moeten komen. Ik werd helemaal wild van het idee hoe cool het ging zijn in echt en met succes, want onze deurenmaker vond het nu al heel mooi...

Wij hebben zwarte accenten laten terugkeren in bijvoorbeeld een paar opbouw spots, het onderstel van onze salon tafel en ook dat van de eettafel.

Verder om mezelf een energie boost te geven heb ik een lekker receptje voor een overheerlijk ontbijt gemaakt.

Dit recept komt van Sandra Bekkari
Homemade cruesli met chocolade 


50gr hazelnoten 
250gr havervlokken
2el kokosolie
2el honing
6el water 
100gr hazelnootpoeder
en CHOCOLA (50gr maar ik heb vals gespeeld)
Voor een filmpje hoe het maken klik hier!

Van ontbijt naar de slaapkamer:

Ons bed is ook besteld ,wij zijn zo wat met een idee gegaan (zie foto van bed) maar het is uiteindelijk een hoger bed en van een ander merk.
De stof is het middelste van de drie geworden en we hebben gekozen voor onzichtbare pootjes.


Dit was de extra dat we kregen bij ons bed, ik ga mijzelf kunnen bezatten in mijn bed want Hans drinkt dit niet .
Dat word ook weer een feest :-)




Tot binnenkort 
Jilly

3 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Leuk om elke keer weer stappen in het interieur te maken! Succes met het vervolg!

Liefs, Ingrid

Home is where the heart is zei

leukleukleuk succes met de rest. Ben benieuwd naar t eindresultaat
lieve groet Brigitte

Roljaloezie zei

Dat is een mooi ingerichte slaapkamer. De balans met zwart is goed gevonden. De ruimtelijkheid en helderheid blijft goed behouden. Als bedrijf doen we breed inspiratie op om de juiste roljaloezie stoffen te laten weven. Blogs als het jouwe zijn hiervoor onmisbaar. Bedankt voor de inspiratie. Groetjes, Iris.

Er is een fout opgetreden in dit gadget